Ekologia  »  Aktualności  »  BMW Active Hybrid E-Bike - debiut elektrycznego rowera bawarskiej marki
BMW Active Hybrid E-Bike

BMW Active Hybrid E-Bike - debiut elektrycznego rowera bawarskiej marki

2017-10-12 - J. Kruczek     Tagi: Eko, BMW, BMW Active Hybrid E-Bike
BMW podobnie, jak inne marki pracuje w pocie czoła nad nowymi napędami elektrycznymi, które pozwolą zrewolucjonizować ofertę. Nim dostaniemy nowe elektryczne samochody możemy się cieszyć nieco innym ekologicznym pojazdem, jakim jest Active Hybrid E-Bike.
 
BMW Active Hybrid E-Bike zgodnie z nazwą jest elektrycznym rowerem. Producent postawił na elegancką aluminiową ramę dostępną w kolorze czarnym i srebrnym. Dla podbicia eleganckiego wyglądu zarówno baterie, jak i silnik wkomponowano w ramę, więc całość wygląda jak zwykły rower.
BMW Active Hybrid E-BikeBMW Active Hybrid E-Bike
Nowy rower może się pochwalić silnikiem o mocy 250 W i momencie 90 Nm. Wymienialny zestaw baterii posiada pojemność 502 Wh. Gwarantuje ona zasięg 100 km na napędzie elektrycznym. W każdej chwili można przerzucić się na klasyczne pedały. Na silniku prędkość maksymalna wyniesie 25 km/h.
BMW Active Hybrid E-BikeBMW Active Hybrid E-Bike
Nad kołami umieszczono błotniki, które zostały wbudowane światła LED. BMW Active Hybrid E-Bike z pewnością znajdzie swoich zwolenników, choć cena nie należy do niskich. Rower można zakupić w wybranych salonach marki za cenę 3400 euro.
BMW Active Hybrid E-BikeBMW Active Hybrid E-BikeBMW Active Hybrid E-Bike

Najnowszy film z Video.V10.pl więcej »
Kia Niro Hybrid w teście drogowym


Dodaj komentarz

Nick
Treść
Wpisz kod
z obrazka
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

Zaloguj się

Login Hasło
1

Komentarze do:

BMW Active Hybrid E-Bike - debiut elektrycznego rowera bawarskiej marki

BMW Active Hybrid E-Bike - debiut elektrycznego rowera bawarskiej marki
tezecik 2017-10-13 00:35
Szwaby kłamią odnośnie spalania benzyny/spalin i w elektryce też kłamią. Nie jest możliwe przejechanie 1km zużywając tylko 5Wh. zakladajac predkosc 20km/h, przejechanie 1 kilometra zajmuje 3 minuty, czyli 180 sekund. 5Wh to 18000J. Oznacza to zużycie energii na poziomie 10J na sekundę, czyli moc 10W. Inaczej, używając mocy maksymalnej silnika, mamy do syspozycji 2 godziny. Na rowerze miejskim nie jest możliwe osiągnięcie prędkości 50km/h na płaskim odcinku, używając 250W mocy. Kolarz posiadający aerodynamiczną sylwetkę, podczas sprintu na finiszu, osiąga max 500W, a jedzie z prędkością około 70km/h. Przy tej prędkości 95% oporów, to opór powietrza Koń Rafał by się usmiał! Oszusci z BMW! Dziękuję za uwagę.