Ekologia » Aktualności » Hyundai Kona Electric trafił do Polski. Jest drogo

Hyundai Kona Electric trafił do Polski. Jest drogo
2019-01-28 - J. Kruczek Tagi: Hyundai, Hyundai Kona Electric, Hyundai Kona, Eko
Hyundai Kona Electric w końcu debiutuje na polskim rynku i jest naprawdę drogim samochodem. Crossover z napędem elektrycznym jest znacznie droższy od swojego konwencjonalnego odpowiednika. Za podstawową wersję trzeba zapłacić 165 900 zł.
Cena faktycznie wysoka, ale w zamian dostajemy zasięg niedostępny dla większości konkurencji. Podstawowy Hyundai Kona Electric oferuje nam baterie o pojemności 39,2 kWh i silnik o mocy 136 KM. W teorii otrzymujemy zasięg 289 km. Zdecydowanie lepiej wypada droższy wariant z bateriami 64 kWh i silnikiem 204-konnym. Tutaj za zasięg 449 km przyjdzie nam zapłacić 189 900 zł. W przypadku słabszej wersji można skorzystać z jednego progu wyposażenia oferującego automatyczną klimatyzację, komplet poduszek powietrznych, podgrzewane fotele i kierownicę oraz kamerę cofania, światła LED i system teleinformacyjny z 8-calowym ekranem. Całość dopełni system audio Krell. W opcji skorzystamy z lakieru metalizowanego oraz malowanego na czarno dachu i lusterek. Droższy model jest też dostępny z wyposażeniem Platinum obejmującym między innymi liczne systemy wspomagające kierowcę i gadżety elektroniczne. Topowa odsłona Kony Electric to koszt 206 900 zł. Hyundai Kona Electric nie jest tania i w przypadku podstawowej wersji nie powala na kolana. Za to topowa odsłona nie ma zasadniczo konkurencji. Bowiem najbliżej jest Jaguar I-Pace za przeszło 350 000 zł.
Cena faktycznie wysoka, ale w zamian dostajemy zasięg niedostępny dla większości konkurencji. Podstawowy Hyundai Kona Electric oferuje nam baterie o pojemności 39,2 kWh i silnik o mocy 136 KM. W teorii otrzymujemy zasięg 289 km. Zdecydowanie lepiej wypada droższy wariant z bateriami 64 kWh i silnikiem 204-konnym. Tutaj za zasięg 449 km przyjdzie nam zapłacić 189 900 zł. W przypadku słabszej wersji można skorzystać z jednego progu wyposażenia oferującego automatyczną klimatyzację, komplet poduszek powietrznych, podgrzewane fotele i kierownicę oraz kamerę cofania, światła LED i system teleinformacyjny z 8-calowym ekranem. Całość dopełni system audio Krell. W opcji skorzystamy z lakieru metalizowanego oraz malowanego na czarno dachu i lusterek. Droższy model jest też dostępny z wyposażeniem Platinum obejmującym między innymi liczne systemy wspomagające kierowcę i gadżety elektroniczne. Topowa odsłona Kony Electric to koszt 206 900 zł. Hyundai Kona Electric nie jest tania i w przypadku podstawowej wersji nie powala na kolana. Za to topowa odsłona nie ma zasadniczo konkurencji. Bowiem najbliżej jest Jaguar I-Pace za przeszło 350 000 zł.
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Hyundai Kona Electric trafił do Polski. Jest drogo
Podobne: Hyundai Kona Electric trafił do Polski. Jest drogo




Podobne galerie: Hyundai Kona Electric trafił do Polski. Jest drogo



Najczęściej czytane w tym miesiącu



Tapety na pulpit Hyundai
Newsletter
Galerie zdjęć