Ekologia  »  Aktualności  »  Toyota Mirai znalazła ponad 3000 klientów w Kalifornii
Toyota Mirai

Toyota Mirai znalazła ponad 3000 klientów w Kalifornii

2018-01-24 - J. Kruczek     Tagi: Toyota, Toyota Mirai, Eko
Toyota Mirai sprzedała się w ilości przeszło 3000 sztuk w samej Kalifornii. Japoński producent poinformował, że 80 procent samochodów z ogniwami wodorowymi sprzedało się właśnie w USA.

Szczególnie do mieszkańców Kalifornii przemówiła technologia wykorzystania wodoru, tlenu i ogniw paliwowych. Trzeba też zaznaczyć, że Kalifornia jest jednym z najlepiej przygotowanych miejsc do poruszania się samochodów na wodór. Sieć odpowiednich stacji jest tu elementem kluczowym.
Toyota MiraiToyota Mirai
Toyota przyciąga klientów do modelu Mirai jego zasięgiem 502 km i możliwością zatankowania w czasie zaledwie 5 minut. Klasyczne auto elektryczne do odnowienia energii potrzebuje kilku godzin. Co więcej w Kalifornii powstało 31 nowych stacji wodorowych. Toyota pracuje nad kolejnymi 12 obiektami. Mirai jest dowodem na to, że ogniwa paliwowe również mają swoje miejsce na zmieniającym się rynku motoryzacyjnym.
Toyota MiraiToyota Mirai



Dodaj komentarz

Nick
Treść
Wpisz kod
z obrazka
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

Zaloguj się

Login Hasło
0

Komentarze do:

Toyota Mirai znalazła ponad 3000 klientów w Kalifornii

Galerie zdjęć
Newsletter