Ekologia » Aktualności » Toyota Mirai znalazła ponad 3000 klientów w Kalifornii
Toyota Mirai znalazła ponad 3000 klientów w Kalifornii
2018-01-24 - J. Kruczek Tagi: Toyota, Toyota Mirai, Eko
Toyota Mirai sprzedała się w ilości przeszło 3000 sztuk w samej Kalifornii. Japoński producent poinformował, że 80 procent samochodów z ogniwami wodorowymi sprzedało się właśnie w USA.
Szczególnie do mieszkańców Kalifornii przemówiła technologia wykorzystania wodoru, tlenu i ogniw paliwowych. Trzeba też zaznaczyć, że Kalifornia jest jednym z najlepiej przygotowanych miejsc do poruszania się samochodów na wodór. Sieć odpowiednich stacji jest tu elementem kluczowym. Toyota przyciąga klientów do modelu Mirai jego zasięgiem 502 km i możliwością zatankowania w czasie zaledwie 5 minut. Klasyczne auto elektryczne do odnowienia energii potrzebuje kilku godzin. Co więcej w Kalifornii powstało 31 nowych stacji wodorowych. Toyota pracuje nad kolejnymi 12 obiektami. Mirai jest dowodem na to, że ogniwa paliwowe również mają swoje miejsce na zmieniającym się rynku motoryzacyjnym.
Szczególnie do mieszkańców Kalifornii przemówiła technologia wykorzystania wodoru, tlenu i ogniw paliwowych. Trzeba też zaznaczyć, że Kalifornia jest jednym z najlepiej przygotowanych miejsc do poruszania się samochodów na wodór. Sieć odpowiednich stacji jest tu elementem kluczowym. Toyota przyciąga klientów do modelu Mirai jego zasięgiem 502 km i możliwością zatankowania w czasie zaledwie 5 minut. Klasyczne auto elektryczne do odnowienia energii potrzebuje kilku godzin. Co więcej w Kalifornii powstało 31 nowych stacji wodorowych. Toyota pracuje nad kolejnymi 12 obiektami. Mirai jest dowodem na to, że ogniwa paliwowe również mają swoje miejsce na zmieniającym się rynku motoryzacyjnym.
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Toyota Mirai znalazła ponad 3000 klientów w Kalifornii
Podobne: Toyota Mirai znalazła ponad 3000 klientów w Kalifornii
Toyota GRMN Sport Hybrid Concept II - hybrydowy roadster z Japonii »
Toyota Yaris Hybrid HSD - koncepcyjna hybryda z Japonii »
Detroit 2011: Toyota Prius C Concept jeszcze bardziej ekonomiczna »
Detroit 2011: Toyota Prius V - najnowszy ekologiczny pojazd w rodzinie »
Podobne galerie: Toyota Mirai znalazła ponad 3000 klientów w Kalifornii
Toyota Prius AWD-e - najnowsza odsłona królowej hybryd »
BMW i8 Roadster - ekologiczny model i piękne krajobrazy »
Nissan e-NV200 - elektryczny minivan w najnowszej odsłonie »
Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit Toyota
Galerie zdjęć
Newsletter